Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~niepijacy | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany17.04.2008 @22:05:57 ostatnio na stronie16.06.2017 @00:28:08
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty2 komentarze1573 posty na forum500

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~krzysiek93    31.08.2011 @22:25:16
drobna korekta... ponieważ większość ludzi wychowana jest na TVN'ie i "gazecie wyborczej" i kłamstwach pewnej POpularnej partii politycznej należy zmienić wyraz "kibice" większości społeczeństwa (co jest bardzo smutne) nieznany na bardziej "współczesny" - "KIBOLE". poozdRawiam
+michalsiarek    28.08.2011 @22:30:19
Etam - po pierwsze, ja chce na tym naswietlac wylacznie slajd. Provie 400x mozna ciagnac az do 1600 bez uszczerbku Że o bw nie wspomne. Materiały są dużo tańsze, a można dodatkowo ładować 220-stki. Wiec w tej samej cenie bede mial nieporownywalnie wiecej szczegolow.

Miechowcow sie boje z racji fiksa, plus podatnosci na uszkodzenia, ja wole cegłe. Więc z rzeczy ogarnietych zostaje na placu boju tylko mamka 7. Ostatnio na allegro poszła 7 II z lensem nówka za 4-5 koła - to nie jest dużo A na ebayu spoko wyrwe do 5 tysiecy.

Maly obrazek umarł!
+michalsiarek    28.08.2011 @22:17:05
albo jakaś mamka 7 albo coś z 6x9, ale z przewagą mamki, myslalem tez o miechowcach jak bessa III czy odpowiednik fuji, bo mamka jest mega upakowana elektroniką - ale zobaczymy

w każdym razie w maly obrazek juz wiecej nie zamierzam kasy pchać, cyfra juz go bije
!kaminsky    28.08.2011 @18:33:36
bardzo fajne prace tu pokazujesz. pozdr
+konradbryczek    27.08.2011 @23:39:30
właśnie nadrabiam zaległości i przeglądam obserwowane. te Twoje miejskie strzały są przeekstrakurwastyczne. pozdro!
!dzieckowemgle    27.08.2011 @20:02:19
always welcome (;
+esyflores    27.08.2011 @19:45:23
: )))
+esyflores    27.08.2011 @19:09:05
zlotujemy znów w krk! :D
~jprzeradzka    27.08.2011 @17:00:31
Mam nadzieję, że i ja nie spotkam nigdy )
~szarareneta    27.08.2011 @16:16:56
kieve 88 na kliszy chromowej
~domitrz    26.08.2011 @14:31:38
wie co traci, ale póki co nie ma czasu ni finansów, żeby coś w ten deseń skołować
~domitrz    26.08.2011 @08:34:31
udaje! nie bawi się analogami

i dziękuje za komplement.
+RobertPawliszko    13.07.2011 @11:40:50
W BW wszystko. Ten szot był w kolorze bo był robiony zimą. Teraz robiłem materiał od początku kwietnia do połowy lipca. Praktycznie dzień w dzień w stacji ornito. Piszę tutaj mgr więc uznałem że można z tego zrobić ciekawy dokument.
+RobertPawliszko    13.07.2011 @11:35:33
Ornitolog. Więcej jest na 14 niewywołanych rolkach za które wezmę się niebawem
~Kriztof    02.07.2011 @23:16:33
Wiem bo sam też tak czasem robię
!dzieckowemgle    02.07.2011 @15:26:49
ale mój skaner takich fajnych ramek nie robi..
~MichalJasinski    02.06.2011 @22:54:59
po ile ?
+michalsiarek    24.05.2011 @00:45:34
za pozno i tak ziom, bo aparat dotrze do mnie do ldz - wysle Ci to juz poleconym, szybko dojdzie
+michalsiarek    23.05.2011 @17:01:29
To przez PP to zalatwimy juz, bo wlasnie do krakowa jade i po 27 juz mi nie po drodze. Orajt?
+michalsiarek    21.05.2011 @19:19:06
W sieci stoi koło 40 dołków, wiec mysle, ze stówka jest orajt plus ja wysyłam lub odbior osobisty z łapki do łapki w krakowie w przyszlym tygodniu.
+michalsiarek    21.05.2011 @18:42:01
Dorwales ten pasek oryginalny voigtlandera? Musialem kupic drugie body i jest takowy na pokladzie, moge Ci odsprzedać bo mi zbywa.
+konradbryczek    07.05.2011 @13:22:59
hehe dzięki, miło słyszeć.
*Radagast    29.04.2011 @00:12:18
dzięki już nie pamiętam kiedy ostatnio widziałem taki konkretny i treściwy komentarz
+michalsiarek    12.02.2011 @11:10:19
+michalsiarek    12.02.2011 @05:21:12
http://allegro.pl/oslona-pentacon-na-gwint-m49x0-75-51-gratis-i1448828989.html - wydaje mi się, że to powinno podołać jako osłona do noktona.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 21 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt